• تلفن021-88907212
  • ایمیلlavinhelp@gmail.com
  • آدرستهران ، ولیعصر ک نصر پلاک 34
  • ساعتهای آزاد10 صبح تا 16 عصر
  • تلفن021-88907212
  • ایمیلlavinhelp@gmail.com
  • آدرستهران ، ولیعصر ک نصر پلاک 34
  • ساعتهای آزاد10 صبح تا 16 عصر

پرسش های متداول

در صورت گم شدن کارت یا برچسب گارانتی چه باید کرد؟

از شروط اولیه بهره مندی از خدمات پس از فروش رایگان داشتن کارت گارانتی معتبر میباشد و ارائه آن هنگام مراجعه به دفاتر نمایندگی خدمات پس از فروش الزامیست و در غیر این صورت خدمات به صورت رایگان قابل ارائه نمیباشد لذا در حفظ و نگهداری آن دقت کافی داشته باشید تا از خدمات این مجموعه بدون کوچکترین مشکلی بهرمند شوید و همچنین تمامی کالا های این مجموعه دارای کارت گارانتی میباشند لذا در هنگام خرید حتما به این مورد توجه داشته باشید .

در صورت آسیب دیدگی کالا در بار ارسالی توسط مشتری چه باید کرد؟

در صورت آسیب دیدگی ، کالا خارج از گارانتی می باشد و در صورت قابل تعمیر بودن و درخواست مشتری با هزینه تعمیر خواهد شد ؛ اما جهت جلو گیری از ضرر و زیان احتمالی بهتر است کالا در بسته بندی مناسب قرار گیرد و همچنین توسط ارسال کننده بیمه گردد تا در صورت بروز چنین مشکلاتی خسارت وارده توسط شرکت های حمل و نقل و باربری قابل جبران باشد .

چگونگی ارسال قطعات از شهرستان هایی که دفتر گارانتی در آن شهر نیست؟

مشتریان می بایست قطعات خود را در بسته بندی مناسب قرار دهند که از آسیب دیدگی جلوگیری شود و از طریق یکی از راه های ارسال ، مرسوله خود را به آدرس دفتر مرکزی تهران در پشت کارت گارانتی ارسال نمایند.

آیا برای رفع ایراد کالا های تحت پوشش گارانتی نیاز به پرداخت هزینه میباشد؟

در صورتی که خدمات مورد نیاز مطابق با شرایط گارنتی باشد و به تایید کارشناسان این مرکز برسد ، خیر هیچ هزینه ای را شامل نمیگردد و خدمات گارانتی کاملا رایگان ارائه میشود .

مدت زمان انجام امور یک کالا چه مقدار است؟

انجام امور قطعات کامپیوتر بین 3 تا 13 روز کاری صورت میگیرد و در طول این مدت در صورت داشتن گارانتی به رایگان تعمیر ویا تعویض خواهند شد و در صورتی که قطعه خارج از گارانتی باشد هماهنگی های لازم با صاحب قطعه صورت می پذیرد .

در صورتی که کالای تحت پوشش گارانتی نیاز به تعویض داشته باشد چه خواهد شد؟

ابتدا جهت تامین قطعه مشابه اقدامات لازم انجام شده و اگر در زمان مقرر ، گارانتی به نتیجه نرسد با توجه به درخواست مشتری در صورت موجود بودن مدل های بالاتر و پایین تر آن پیشنهاد شده و اختلاف مبلغ آن محاسبه میگردد و همچنین در آخر در صورت عدم موافقت مشتری مبلغ کالا عودت داده میشود .