- در صورت گم شدن کارت یا برچسب گارانتی چه باید کرد؟
- در صورت آسیب دیدگی کالا در بار ارسالی توسط مشتری چه باید کرد؟
- چگونگی ارسال قطعات از شهرستان هایی که دفتر گارانتی در آن شهر نیست؟
- آیا برای رفع ایراد کالا های تحت پوشش گارانتی نیاز به پرداخت هزینه میباشد؟
- مدت زمان انجام امور یک کالا چه مقدار است؟
- در صورتی که کالای تحت پوشش گارانتی نیاز به تعویض داشته باشد چه خواهد شد؟
در صورت گم شدن کارت یا برچسب گارانتی چه باید کرد؟
در صورت آسیب دیدگی کالا در بار ارسالی توسط مشتری چه باید کرد؟
در صورت آسیب دیدگی ، کالا خارج از گارانتی می باشد و در صورت قابل تعمیر بودن و درخواست مشتری با هزینه تعمیر خواهد شد ؛ اما جهت جلو گیری از ضرر و زیان احتمالی بهتر است کالا در بسته بندی مناسب قرار گیرد و همچنین توسط ارسال کننده بیمه گردد تا در صورت بروز چنین مشکلاتی خسارت وارده توسط شرکت های حمل و نقل و باربری قابل جبران باشد .
چگونگی ارسال قطعات از شهرستان هایی که دفتر گارانتی در آن شهر نیست؟
مشتریان می بایست قطعات خود را در بسته بندی مناسب قرار دهند که از آسیب دیدگی جلوگیری شود و از طریق یکی از راه های ارسال ، مرسوله خود را به آدرس دفتر مرکزی تهران در پشت کارت گارانتی ارسال نمایند.
آیا برای رفع ایراد کالا های تحت پوشش گارانتی نیاز به پرداخت هزینه میباشد؟
در صورتی که خدمات مورد نیاز مطابق با شرایط گارنتی باشد و به تایید کارشناسان این مرکز برسد ، خیر هیچ هزینه ای را شامل نمیگردد و خدمات گارانتی کاملا رایگان ارائه میشود .
مدت زمان انجام امور یک کالا چه مقدار است؟
انجام امور قطعات کامپیوتر بین 3 تا 13 روز کاری صورت میگیرد و در طول این مدت در صورت داشتن گارانتی به رایگان تعمیر ویا تعویض خواهند شد و در صورتی که قطعه خارج از گارانتی باشد هماهنگی های لازم با صاحب قطعه صورت می پذیرد .
در صورتی که کالای تحت پوشش گارانتی نیاز به تعویض داشته باشد چه خواهد شد؟
ابتدا جهت تامین قطعه مشابه اقدامات لازم انجام شده و اگر در زمان مقرر ، گارانتی به نتیجه نرسد با توجه به درخواست مشتری در صورت موجود بودن مدل های بالاتر و پایین تر آن پیشنهاد شده و اختلاف مبلغ آن محاسبه میگردد و همچنین در آخر در صورت عدم موافقت مشتری مبلغ کالا عودت داده میشود .