درباره ما

ماموریت سازمانی مجموعه لاوین سرویس، فراهم آوردن خدمات پس از فروش قطعات و محصولات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و به‌طور خاص کامپیوتری، با هویت تجاري لاوین در کنار ارائه خدمتی همپای شاخص‌های بین‌المللی به مصرف‌کنندگان و مشتریان بوده و همیشه سعی کرده تا با ایجاد کارگروه­های تخصصی و تحقیقاتی علاوه بر دست‌یابی به این مهم، جایگاه خود در میان مراکز خدماتی خوشنام‌­ و مجرب­‌حوزه فناوری اطلاعات را حفظ کند.

لاوین سرویس با هدف فراهم ­آوردن خدمات تخصصی، علمی و جامع، درکلیه بخش­های فناوری اطلاعات، با استفاده از حضور متخصصان و ارتباط با معتبرترین تامین­ کنندگان سخت­ افزار و نرم ­افزار، راهکار­­­­­­­ها و برنامه ­های جامعی را برای برنامه‌ریزی، تامین، راه‌اندازی و نگهداری سیستم­ها و ساختارهای فناوری اطلاعات فراهم آورده است. چشم­انداز کلی و بلند مدت شرکت، برنامه ­ریزی برای ارائه خدماتی ممتاز و هم­سو با کالاهای رو به رشد مانندلوازم جانبی، نت­بوک و تبلت، در عین توجه به بازار قطعات، سیستم‌های محاسباتی و دست‌یابی به سطح جدیدی از ارایه خدمات پس از فروش در ایران است.

مجموعه لاوین سرویس معتقد به مدیریت کیفیت فراگیر بوده و اساس حرکت خود را بر دست‌یابی به بالاترین کیفیت و همپای استانداردهای داخلی و بین‌المللی با مشارکت همه اعضای سازمان قرار داده است. هدف نهایی مجموعه لاوین سرویس را می‌توان در یک جمله جلب رضایت مشتریان از طریق ارایه خدمتی مناسب و درخور شان شهروند ایرانی دانست.

گالری

اهداف و استراتژی‌ها

از مهم‌ترین عوامل پیشرفت مجموعه لاوین سرویس، تکیه و پافشاری بر اصل کیفیت و رعایت منشور حقوق مشتریان است. این حقوق در قالب منشور حقوق مشتریان و مصرف‌کنندگان توسط موسسین مجموعه تبیین و همه پرسنل مجموعه موظف و مکلف به رعایت آن هستند. مهم‌ترین عناوین این منشور که به‌نوعی بزرگ‌ترین هدف سازمان نیز به‌شمار می‌آید، به‌شرح زیر است:

· لاوین متعهد به حفظ کرامت انسان، به‌خصوص مشتریان و همکاران است.

· مشتری حق دارد تا از سرویس متناسب با نیاز خود و البته در چهارچوب قرارداد فی‌ما بین بهره‌مند شود.

· مشتری حق دارد از کیفیت محصول خود آگاهی داشته باشد.

· مشتری حق دارد از طریق یک سیستم تعریف شده با مرکز خدمات و مدیریت شرکت در تماس باشد.

· مشتری حق دارد از مضرات حاصل از روش‌های ناصحیح مصرف محصول آگاه شود.

· مشتری حق دارد محصول متناسب با سلیقه خود را انتخاب کرده و در این فرایند از مشاوره متخصصین مجموعه بهره‌مند شود.

· مشتری حق دارد از شرایط نگهداری محصول آگاهی کامل داشته باشد.

· لاوین موظف به اطلاع‌رسانی شفاف و صداقت در تبلیغات است.

· لاوین متعهد به تلاش مداوم در راستای ارتقای کیفیت خدمات است.

· لاوین متعهد به حفظ منافع همه بخش‌های ذینفع، به‌خصوص مشتریان است.

در کنار ارایه خدمتی برتر به مشتریان و مصرف‌کنندگان در قالب منشور حقوق ایشان، مرکز خدمات پس از فروش لاوین، با توجه به ماهیت در حال تغییر بازار و نیازمندی مجموعه به تطبیق با شرایط محیطی، استراتژی‌ها و اهداف کوتاه‌مدت و بلند مدت دیگری را نیز دنبال می‌کند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به‌شرح زیر است:

· ارتقای مداوم کیفیت خدمات پس از فروش و رسیدن به نقطه ارایه خدمتی فراتر از انتظار مشتری

· دست‌یابی حداکثری به رعایت منشور حقوق مشتریان و نهادینه‌سازی فرهنگ احترام به مصرف‌کننده

· افزایش سرعت پاسخ‌گویی در کنار کاهش زمان انتظار و خدمت‌رسانی مشتریان

· گسترش دامنه کالاهای تحت پوشش و شاخه‌های موثر فعالیت

· ارایه خدمات ویژه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به سازمان‌های بزرگ دولتی و نهادهای خصوصی در قالب مشاوره و اجرا

· مشاوره و راه‌اندازی مراکز خدمات پس از فروش برای شرکت‌های نوپا، با هدف ارتقای سطح خدمات در کشور

با توجه به اهمیت حوزه سرویس‌دهی و نیاز‌های خدماتی وسیع جامعه، از جمله استراتژی‌های شرکت سریر، حضور مستمر در بازار خدمات و تمرکز بر این حوزه است. به‌عبارت دیگر لاوین سرویس در بحث خدمات پس از فروش، افزایش سهم بازار، کاهش قیمت‌ها و رفتن به‌سمت رهبری قیمت‌ها را در سر دارد. هدفی که با در اختیار داشتن یک مزیت رقابتی خاص یعنی تربیت و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و با اخلاق، به‌راحتی قابل کپی‌برداری توسط رقبا نبوده و چندان دور از ذهن نمی‌نماید.