• تلفن021-88907212
  • ایمیلlavinhelp@gmail.com
  • آدرستهران ، ولیعصر ک نصر پلاک 34
  • ساعتهای آزاد10 صبح تا 16 عصر
  • تلفن021-88907212
  • ایمیلlavinhelp@gmail.com
  • آدرستهران ، ولیعصر ک نصر پلاک 34
  • ساعتهای آزاد10 صبح تا 16 عصر

خدمات ما


ضمانت

تضمین و قولی است که از طرف توليدکننده یا نماینده رسمی یک کالا به مصرف کننده ارائه مي‌شود تا مشتري از کارکرد محصول در زمان معين اطمينان حاصل کند. مبنای این توافق قراردادی است که در قالب کارت ضمانت از طرف فروشنده به خریدار تحویل می‌گردد و این قرارداد در ایران توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران تعیین و نظارت می‌شود.

كارت و برچسب ضمانت

هنگام خريد حتماً كارت ضمانت کالای خود را دريافت و یا توجه شود که کالا دارای برچسب گارانتی باشد و در هنگام فروش آنرا به مشتريان خود تحويل دهید و اهميت حفظ آنرا متذكر شويد. خواهشمندیم هنگام ارسال كالا براي دريافت پشتيباني و خدمات پس از فروش، كارت ضمانت را به كالاي ارسالي ضميمه فرماييد.

شماره سریال

سریال بدنه به مثابه شناسنامه دستگاه است و حفاظت از آن به عهده مشتری است. برای ارائه ضمانت به دستگاه‌هائی نظیر هدفون‌ و پاور بانک و … به جعبه و کارت ضمانت (تواماً) نیاز است

دستگاهی که سریال بدنه آن پاک شده باشد، قابل ثبت و شناسایی نیست و نمی‌تواند از ضمانت و خدمات پس از فروش بهرمند گردد.

بررسي اوليه كالا در محل

كالاهاي دريافتي از مشتريان خود را قبل از ارسال به دقت مورد بررسي ظاهري و فيزيكي قرار دهيد و درصورت وجود مشكلاتي ازقبيل شكستگي، سوختگي و وجود آثار ضربه، مشتري را از آن مطلع فرماييد. همچنين كالاهايي كه شماره سريال ندارند و يا سريال آنان مخـدوش و ناخواناست را تنها پس از هماهنگی با بخش فنی شرکت و اعلام و تفهیم به مشتری و اخذ امضاء در فرم پیوست ارسال فرمائید

ارسال تمام قطعات يك كالا

كالاهايي كه از چند قسمت تشكيل شده‌اند را بايد به صورت كامل ارسال نماييد. بطور مثال در مورد اسپيكـر حتماً ساب وفر ،باند ، آداپتور، ریموت و ……. را بطور جمعي ارسال فرماييد. در غير اينصورت تشخيص مشكل ميسر نبوده كالاي ناقص عودت داده خواهد شد

لوازم جانبي ضمانت ندارند

لوازم جانبي نظیر آداپتور، ریموت کنترل و …. که فاقد شماره سريال باشد، شامل ضمانت نمي‌شود